Participa en l’enquesta sobre la situació de la Direcció Pública Professional

Photo by Stephen Dawson on Unsplash

Des de l’Associació Catalana de Gestió Pública i la Asociación de Dirección Pública Profesional impulsem una enquesta adreçada a persones que treballen al sector públic de Catalunya, amb l’objectiu de conèixer la percepció de la implantació de la direcció pública professional a l’administració pública.

A l’efecte d’aquest estudi, entenem com a persones directives aquelles que tenen responsabilitats d’executar les decisions i acords polítics amb relació a la direcció de persones, la planificació i coordinació, l’execució del pressupost, l’avaluació, la millora contínua i la innovació, i prendre decisions amb autonomia, professionalitat i imparcialitat.

Us convidem a participar en aquesta enquesta.

A l’efecte d’aquest estudi, entenem com a persones directives públiques les que són designades per l’àmbit polític (presidència o òrgans de govern de l’entitat) i depenen directament d’aquest àmbit.

Aquestes persones tenen la responsabilitat d’executar les decisions i acords polítics amb relació a:

  • la direcció d’equips de persones
  • la planificació i coordinació de programes, projectes i activitats
  • l’execució eficient i eficaç del pressupost
  • l’avaluació dels resultats i els objectius definits
  • la implantació de mesures de millora contínua i d’innovació dels serveis

Com directius públics han de gestionar i prendre decisions amb autonomia, professionalitat, imparcialitat, integritat i transparència, respectant el marc legal vigent.

Són persones directives públiques, des d’aquesta perspectiva, per exemple, les i els coordinadors generals, directors generals, gerents, o els titulars dels màxims òrgans de direcció dels organismes autònoms o entitats públiques empresarials.

Incloem aquí a les persones empleades públiques, siguin funcionaris amb habilitació de caràcter nacional o no i que depenen directament de persones que siguin membres dels equips de govern.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Miquel Estapé

Miquel Estapé is a civil servant, passionate about driving the digital government transformation and to foster public innovation for the common good within an open society. He is an open-minded person, always eager to learn. He brings over 20 years of professional experience delivering digital transformation and innovation projects with a broad executive experience in government and working in consulting firms for several industries. Currently, he is Deputy Director of the Open Government of Catalonia and Vice-president of the Public Management of Catalonia Association. He has been eBusiness Director of Mazars Consulting, Major of la Roca del Vallès town hall and Vice-president of the Vallès Oriental county hall. He is a Telecommunications Engineer by the Polytechnic University of Catalonia and the University of London. He has done several executive education programs in IESE, University of Navarra.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s